Niin se vaan äityi oikeen kovemman luokan flunssaksi... Kuumetta en oo mitannu, saatohan tuota jossain vaiheessa jokunen aste ollakin, mut jos sen ois mitannut niin sit ois ollu pakko jäädä himaan potemaan... Hiukka vääristynyttä logiikkaa (jos sitä ei oo mitattu, sitä ei ole), mut minkäs teet? Päätin sitten jäädä luennolta veks tänään, mulla oli toissa kerralla vaikeuksia pysyä hereillä sen puhuessa, ja mähän olin terve vielä silloin. Mitähän ois ollu tällä kertaa, kun olisin vaan istunu siellä takarivissä (maksoi mitä maksoi!) niinkuin joku zombi, aseinani tukku nenäliinoja ja kurkkupastilleja. Ois voinu käydä yhtä jos toistakin muuten häiritsemään mun ainainen köhintä...

Äiskä toi mulle mummin tekemää kukkakaalilaatikkoa! Nami...

Huomasin muuten just että AMK-haku on meneillään. Pistin sitten haun vetämään, Helian viestinnän koulutusohjelmaan ja johdon assistentti ohjelmaan... Ei sinänsä, se viestintä kiinnostaa mua miljoona kertaa enemmän, mutta ei kai se jodon assistentin koulutusohjelmakaan mikään IHAN mahdoton vaihtoehto olis... Saispahan ainakin ammatin, niinku ihan oikeen ammatin. Jos ei muuta niin tää nykyinen työ kyllä motivoi lukemaan...

Jees... taidanpa mennä tekemään itselleni teetä nyt. Juu. Atsuuh!