Niin, se vapaa viikonloppu ei sitten ihan toteutunutkaan... Yks duunari on viikon saikulla ja mut sitten hälytettiin eilen duuniin... Sanoin että mulla ois illalle menoo, mutta voin tulla lyhyeen vuoroon, pahimman rysän yli auttamaan. Onneks menin, ne ois ollu ihan liemessä ilman mua. Kyllähän mä sen tiesin että mulle sieltä soitetaan, niin olin jo vähän henkisesti valmistautunu, mut ei se kuitenkaan mitenkään kivaa ollut. Jumaleisson saa joku muu tulla seuraavalla kerralla, mä en oo paikan ainoo ihminen jolla ei oo oikeeta elämää. Mistäköhän semmosenkin vois muuten hankkia? No, saanpahan sitten ens viikolle jonkun vapaapäivän korvaukseks... Ja jos en saa, niin metakan nostan, se on fakta.

Oon yrittäny pikkasen jotain kotisivu-viritelmää väkerrellä tossa viime aikoina. Löysin semmosen HTML for Dummies-tyylisen saitin tossa jokin aika sitten, siit on ollu aika paljon apua... Jälki on kuitenkinvielä toistaseks niin auttamattoman amatöörimaista että ei sitä kehtaa vielä kenellekään esitellä, ja keskeneräistä taideteostahan ei näytetä hulluille eikä herroille...

Laskin muuten tossa muutama päivä sitten kuinka monta kirjaa mun kirjahyllyistä oikeestaan löytyy: 182. And counting...