Päätin sitten aloittaa opiskelija-aktiivin uran. Ilmoittauduin tutoriksi. Varsin looginen aloitus mielestäni, eikä kuitenkaan mikään aivan järjettömiä voimavaroja sitova aktiviteetti, joten katsoin siihen pystyväni. Olenpa jopa kuullut että tätä kautta tutustuu hyvin muidenkin koulutusohjelmien immeisiin, mikä on vain bonusta.

Pääsiäisloma on kiva juttu, varsinkin kun ei ole edes töitä, saan kunnolla levättyä ja kerättyä voimia tähän kevään viimeiseen puristukseen ennen kesää.  Akut täyteen ja täyttä vauhtia eteenpäin!

Sain vihdoin ja viimein eilen hankittua sen Firefoxin. Tykkään.

Jumalauta mä sain mätkyjä! En nyt mitenkään hirveesti, ja pikkasen oli kyllä odotettavissakin että saattaa tulla, mutta silti. Pöh. En tykkää. (Ellu 4.v polkee jalkaa ja murjottaa...)

Jees. Nyt taidan lähteä kauppaan. Pikkuveikka ja serkku on tulossa sunnuntaina syömään, pitäis keksiä jotain tarjottavaa. Minä ja serkku ollaan kasvissyöjiä niin että veikka saa nyt sitten kärsiä. Syököhän ne mämmiä... Minä kyllä syön, mutta en kuitenkaan niin paljon kuin mitä yhdessä pakkauksessa on... Mitäs siinä, palttiarallaa 750 grammaa tai jotain? Jos nekin söis, sitten voisin ostaa... Mä olen muuten ihan selkeästi vertaisteni joukossa tuolla koulussa. Koko porukka kuuluu siihen uhanalaiseen mämminsyöjien lajityyppiin... Koko homma perustuu siihen, että ei ole pienenä pakotettu syömään. Äiti ei tykkää, mutta isä tykkää, sanoivat aina että maista jos haluat, mutta ei ole pakko. No, minähän maistoin.

Ulkonakin on aika kiva ilma! Kivaa!