Ei ole totta! Justhan mä ton laitteen vasta muutama viikko sitten ostin, miten se voi nyt jo temppuilla näin?! No, onneksi ei ollut mikään useamman sadan euron arvoinen laite, mutta kuitenkin... Luulisi nyt Philipsin kestävän pikkasen pidempään kuin vaan kolmisen viikkoa... Onneksi on takuu olemassa, mutta päähänhän tuo kuitenkin ottaa... Murrrr... Tässä se taas nähdään että köyhän ei kannata ostaa halpaa. Pöh. Ja olen muuten tarkistany CD:t naarmujen varalta, ei löydy. Tosin en oikeen usko että naarmut aiheuttaisi noin kaavamaista käytöstä missään toosassa. Neljännen biisin kohdalla alkaa semmonen korkee, tosin hiljanen, ujellus jonka voimakkuus kasvaa parin biisin ajan, sitten se leikkaa kiinni, ja se siitä. Fucking great.

Ihmiset luulee, että tämmöisen poikatytön elämä on oikeasti helpompaa kun noiden muiden. Miksikäs noita nyt tässä kutsuisi, oikeiksi tytöiksi vai? Olen minäkin ihan oikea tyttö, mitä nyt vain vähän poikamaisempi kuin moni muu... No, kuitenkin... Niin, enpä menisi siitä elämän helppoudesta vannomaan. Okei, mulla ei kulu päivittäin hirveästi aikaa peilin edessä, mutta esimerkiksi vaatteiden ostaminen on tehty ihan turhan hankalaks. Kaikenmaailman hapsuja ja koristeita, pastellivärejä... Viimeiset pari kolme viikkoa olen yrittänyt löytää itelleni ihan tavallista farkkutakkia. No, tänään löysin yhden ihan kivan näköisen, mutta sitten käänsin sen ympäri ja löysin selästä jotain ihmeen paljeteilla tehtyjä kuvioita ja tekstiä. Jäi ostamatta.

Voisin mennä yrittämään tuon tenttikirjan avaamista. Lauantaina tentti. Noinkohan menisi läpi... Tuskin, mutta pakkohan sitä on yrittää.