Ensimmäinen duunipäivä viikon loman jälkeen... Ois voinu mennä huomattavsti huonomminkin... Itseasiassa oli ihan hyvä päivä. Kaiken mokailun ja sekoilun saato vaan kuitata semmosella "nii, mä oon just tullu takas lomita, ja tää systeemi muuttu just tänään, et tää on viel pikkasen totuttelua"- kommentilla. Hinnat nous kakskytä senttiä, jotain tuotteita poistu valikoimasta, jotain tuli lisää... *huokaus* Ihan niinku noita valituksia meidän firman hintatasosta ei ois jo muutenki tullu kuunneltua ihan riittosasti...

Nii, mähän siis olen töissä ah, niin ihanassa Hesessä... Kaks vuotta ja kaheksan kuukautta, ja lisää kertyy koko ajan... No, maksaa se laskut ainaki, ja keksisin mä huonompiakin tapoja tienata elantoni, duunin laatu nyt vaan sattuu olemaan niin veemäistä toisinaan että siitä on vitsit kaukana...  No, kuten jo sanottu, tänään oli onneks aika kiva päivä... Asiakkaat oli oikeestaan kaikki varsin mukavia, niin että niille oli helppo hymyillä. Mä en ole koskaan oppinut tuota tekohmyn jaloa taitoa, ois kyllä pariin otteeseen tullu ihan tarpeeseen tossa viime vuosien aikana...

No, mitäs tässä valittelen, itsehän mä olen duunini valinnu... Sitä vaan ihmettelen, että asiakaspalvelijan on jaksettava tilanteessa kuin tilanteessa, ikinä ei saa valittaa. Kaikilta muilta se vaan on kyllä sallittua... Meinaan, että KAIKILTA muilta, paitsi asiakaspalvelijoilta. Jaa, taidanpa painua lukemaan, ettei tää vuodatus ihan karkaa käsistä.

Koin suunnattoman pettymyksen! Muistin väärin, luulin että Desperate Housewives alkaa tänään, mut sehän alkaakin vasta ens viikolla. Pöh.