Ensin tylsää ei ketään kiinnostavaa skeidaa tästä päivästä ja sitten jotain ei ihan niin kuolettavan tylsää tarinointia yleisesti...

Lauantai on usein ainakin mun kalenterissani ns. laiskotuspäivä, jolloin ei tehdä yhtään mitään. Toisinaan löhöän hyvillä mielin vaikka koko viikonlopun, toisinaan iskee viimeistään sunnuntaina hirvee morkkis kun ei mitään ole saanut tehtyä. No, tänään sain sentään itseni potkittua tekemään jotain. Sen verran pistin nenääni ulos että sain vietyä keräämiäni pulloja lähi-Alepaan. Neljä euroa ja 20 senttiä! No, tiedänpähän muuten millä rahoilla ens viikolla syödään... Kotoa lähtiessäni harkitsin jopa Itikseen vääntäytymistä mutta kun ulos pääsin havaitsin että kas, täällähän sataa ja sateenvarjo jäi kotiin. En sitten jaksanut vaivautua paria kerrosta ylös sitä hakemaan joten vein vaan ne pullot kauppaan ja tulin kotiin. Ja sitten mä vein roskat, senkin verran piipahdin ulkosalla... Päivittäinen pakollinen happihyppely suoritettu.

Kaverille on tulossa pari saksalaistyttöä vierailemaan viikoks, se värväs mut mukaansa vastaanottokomiteaan huomenna. Selvä. Pääsenpähän puhumaan saksaa sitten, muutenkin kuin vaan luokkahuoneessa. Ihan jees. Tää kaveri yritti puhua ympäri ottamaan muutama saksalainen munkin luo, mutta en oikeen lämmennyt ajatukselle. Mun koti on niin pieni eikä mulla ole kunnollista varasänkyäkään...

Eilen menin ekaa kertaa vahingossa Mellunmäkeen menevään metroon. Olin liikkeellä yhden kaverin kanssa joka jäi Itiksessä pois, ja hypättiin sitten vaan ekaan kohdalle sattuneeseen metroon Rautsikalla. Oltiin vielä niin syventyneitä keskusteluun että se koko "tämä juna jatkaa Mellunmäkeen" spieli jäi kuulematta. Oli varmaan vastapäisellä sedällä naurussa pitelemistä kun tajusin että piru, mä oon väärässä metrossa, oli meinaan ilme sen mukainen... Siis mun ilme, ei sen miehen. Jäin sitten Myllikässä pois ja tulin takasin Itikseen ja jatkoin siitä Vuohon.

Assin pääsykokeet on taas tuloillaan. Tutor-hommia tiedossa! Jesh!

Nyt taidan mennä syömään jotain.