... vitutus. Torstai on epätoivoa täynnä, kuten eräs hyvä ystäväni sanoisi ja tänään olen taipuvainen samalle kannalle kanssaan...

Niin, kerrankin oli oikein tarkoitus mennä aamutunneille ihan oikeesti, mutta tietenkin just silloin meikäläinen nukkuu pommiin. Miksi, voi miksi noi mun pommiin nukkumiset ei koskaan oo semmosia kunnon ylimenoja, silleen että nukkuis tunnilla pommiin tai jotain? Ei, ei minulla, mä herään aina semmoseen aikaan että tulee se helvetinmoinen syletys että jos oisin herännyt viis minuttia aikasemmin niin ehtisin. Prkl. Pitää vissiin muutta lähemmäs sivistystä tai jotain... Yks kaveri sanoo että hän tietää muutamia kehitysmaita jotka on lähempänä kuin mun kämppä... Lähempänä mitä jää tietenkin tulkinnan varaiseksi, mutta tässä katson sen tarkoittavan siis Stadin keskustaa...

Noh, tulipahan ainakin muutamia koulujuttuja tehtyä, kun iski taas kunnon kiltin tytön morkkis laiminlyödyistä töistä. Helvete, mua oikeasti ärstyttää tämä pommiin nukkuminen, ja oma taipumukseni myöhästelyyn siinä mukavasti sivussa. Jos saisin valita kolme asiaa jotka saisin itessäni muuttaa, nii ne olis varmaan täsmällisyys, eli haluaisin siis olla täsmällisempi, tää taipumus lykätä asioiden hoitamista, ja sit varmaan toi laiskuus. Multa vissiin puuttuu kokonaan toi perisuomalainen työetiikka jota niin kovasti välillä ylistetään ja välillä haukutaan. Jaa, yks asia jonka voisin kanssa muuttaa on tää ns. kiltin tytön ajattelutapa. Joissain asioissa se on ihan ok juttu, mutta kun tuntuu että mä oon turhan kiltti just niissä väärissä asioissa ja sitten itsekäs paska niissä asioissa joissa ois ok olla kiltti. No ni, nyt niitä asioita ois jo ainakin neljä ja jos viittisin jäätä rypemään itsesäälissä ja murjottamaan, keksisin varmaan lisääkin, mutta nyt en jaksa enkä viitsi. Vaikka se torstai onkin epätoivoa täynnä niin ei nyt mennä liiallisuuksiin.

Jaa, voisin koettaa kotoa poistumista. Ois enkkua ja venäjää. Venäjän opinnoissa tuli pikkasen takapakkia, mutta mielummin takapakkia ku stoppi kokonaan.