Hieno alku viikolle: nukuin pommiin. Loistavaa... Piti herätä puol seiskalta, olin sitten vaan sammuttanut kellon ja kääntänyt kylkeä... Heräsin sitten puol ysiltä, sillon kun olis jo pitänyt olla venäjän tunnilla... Menetetty tapaus, en sitten lähde repimään ja juoksemaan, kun seuraavat tunnit alkaa vasta puolilta päivin. Mutta aina se harmittaa... Mä kun vielä tykkään käydä noilla venäjän tunneilla.

Todistin sitten lauantaina olevani edelleen täsmäshoppailun kiistämätön yksinvalitas. Huomasin silloin aamulla duuniin mennessäni että perhana, mullahan on reikä kengänpohjassa. Toisin sanoen siis olen kävellyt nuo vanhat kengät puhki, niin hyvät ne on olleet. Worth every damn cent... No, jos kengissä on reikä pohjassa, niitä on huono käyttää näin syysaikaan, joten painuimpa siis uusia ostamaan. Yleisesti ottaen mä vihaan shoppailua ja kaupoissa kiertelyä, ellei sitten puhuta kirja- tai musiikkiostoksista... Ensimmäisenä suuntasin... ei, en Hulluille päiville, jäi se härdelli tänä vuonna käymättä, vaan Asematunnelin Mekkaan. Ajattelin että jees, niillä on mun tyylisiä kenkiä ja mun lompakolle käyviä hintoja... Ja niinhän siinä kävi että kahta paria sovitin ja toinen niistä lähti mukaan. Olin kyllä aika järkyttynyt kun jouduin jopa kahta paria sovittamaan, hommaan kului ainakin viis minuuttia kun pidempään... (Koko hommaanhan siis meni kaikkiaan kymmenen minuuttia...)

Nyt kahvia niin lähtee päivä käyntiin.