Päätin tossa jokin aika sitten investoida uuteen tietokoneeseen, alkaa tämä vanha olla hieman eläkeiässä. Ei oikein pyöritä ohjelmia, prosessori vetelee viimeisiään... Ei sinänsä, onhan neljä vuotta ihan kiitettävä ikä kannettavalle. Ajattelin tämän laitteen mummille myydä, se kun on sanonut haluavansa tietsikan, eikä sen pikkukotiin mitään pöytäkonetta mahdu ja toisekseen, sen käytöllä sen ei todellakaan kannata ruveta uuteen koneeseen investoimaan. Tai no, katotaan nyt miten käy, pidänkö mä tämän sitten kakkoskoneena vai miten...

Enisveis... Se mikä sapettaa tällä hetkellä on se, että mulla on useita potentiaalisia vaihtoehtoja katottuna, mutta kun perkele mistään ei saa konetta XP:llä enään! Ne on kaikki saatana Vistalla varustettuja! Mä en halua Vistaa, se on aivan liian uusi käyttöjärjestelmä ja tarvitsee ihan liikaa kehittelyä toimiakseen kunnolla. Sitäpaitsi, ne lanseeraa kuitenkin jonkun uuden käyttiksen parin vuoden sisällä. Jos joku tietää mistä vois saada koneita XP:llä varustettuna, niin kertokaa. Ja ei, mä en tarvitse mitään saarnaa Microsoftin pahuudesta ja Linuxin ylivertaisuudesta, you're preaching to the choir. En vaan jaksa vaivautua.

Mitäs muuta tässä olis... Elämä kaverikämpässä on alkanut sujua aika kivasti, sais vaan nuo loputkin laatikot purettua... Mä tarvitsen uuden kirjahyllyn ennen kun se tapahtuu, mutta ei se väärin oo... Vietetään railakasta opiskelijaelämää ja siinä välissä käydään koululla kääntymässä ja harrastamassa työntekoa tahoillamme. Mä tosin joudun lopettamaan työt tossa ens viikolla kun iso paha ilkee Kela rankaisee ankarasti ahkeruudesta... Oon tienannu liikaa, joudun viel ainakin yhden kuukauden tuet perumaan. Vituttaako.com ja silleesti. Se jos mikä on väärin. Mä en pysty tekemään niin paljoa töitä, että saisin itteni elätettyä pelkällä työnteolla ja sit taas mä en yksinkertasesti osaa olla tekemättä töitä. Pelottaa, että mitäköhän tästäkin tulee, ettei pääse neiti laiskistumaan loppusyksyn aikana... No, onneks on toi työharjottelu edessä tammikuussa, ei oo liian pitkään poissa työelämästä, niinsanoakseni.

Tämä taisi tällä kertaa olla tässä. Voisin lopettaa antisosiaalisena olemisen taas ja mennä alakertaan, kämppiksen yks kaveri on kylässä.