Kävin sitten töiden jälkeen kaupassa, ruoka on nimittäin aika kiva juttu ja nimenomaan täällä kotona eikä siellä kaupan hyllyllä... No, päätinpä sitten palan painikkeeksi ostaa yhden 6-packin olutta. (Älkää ihmiset kuvitelko että se yhdessä illassa menee! Olen hitaanpuoleinen oluen juomari...) No, kuitenkin... S-marketin kassa kysyi multa henkkarit! Kai sitä pitäis olla imarreltu, että jes, vielä menee kaheksantoistakesäsestä, mutta kun se tyttö näytti nuoremmalta kuin mitä mä olen! Melkeen teki mieli kysyä siltä että niin, kuinkas paljon mä olen sitä neitiä vanhempi... No ei vaineskaan, en mä mietenkään loukkaantunu, huvituin vaan lähinnä... Ja maksoin ihan piruuttani pankkikortilla, en Electronilla...

Asiasta nakkimakkaraan... Seuraavan kerran kun Akateemisessa on alennusmyynnit, joku saa luvan takavarikoida mun pankkikortin. Pokkarialen saldo tähän mennessä: 6 opusta. Nick Hornbyn "High Fidelity", Gabriel Garcia Marquezin "Love in the Time of Cholera", Luis Alberto Urrean "Hummingbird's Daughter", Paul Austerin "New York Trilogy", nimettömän kirjoittajan "A Woman in Berlin" ja  Jostein Gaarderin "Maya". Muutamia noista olin jo pyöritellyt useampaan otteeseen ja nyt sitten ostin...  Varsinkin se "Woman in Berlin" oli semmoinen kirja että se kiinnosti ja kiinnostaa erityisesti. Gaarder ja toi Urrea oli semmoisia heräteostoksia... No, viime vuoden kesäkuussa olin kymmenenteen päivään mennessä ostanut jo yli 10 kirjaa...

Nytpä taidan mennä... tekemään jotain. En tiedä mitä...