Tässä sitä sitten ensimmäisiä päiviä uudessa kodissa on vietetty... Koko elämä on toistaiseksi laatikoissa ja kasseissa ja nyssäköissä, mutta kyllä tämä tästä. Tunnelin päässä näkyy heikko valon pilkahdus välillä, sitten se taas katoaa joksikin aikaa...

Mulla on kahdeksan laatikollista kirjoja! Kolme laatikollista leffoja eri formaateissa ja kaks laatikollista CD-levyjä... Että näin. Eilen menin sitten pöhlö ostamaan kaks uutta kirjaa... Toinen oli Sue Monk Kiddin The Mermaid Chair ja toinen Nick Hornbyn The Complete Polysyllabic Spree. Tuota Polysyllabic Spreetä olen jo aloitellut, hauskalta kirjalta vaikuttaapi, kuten Horbyn kirjat yleensä. Meni puol tuntia bussipysäkillä tuossa illalla rattoisasti, vaikka ulkona lämpötila oli tosiaan n. +6 astetta tuossa klo 22.30 paikkeilla...

Sain tänään muuten uudet vuorolistat... Oli sitten työvuorosuunnittelu päättäny että 50 h / periodi on sama asia kuin 70 h, eli mulla oli 20 tuntia enemmän töitä kuin mitä näin opiskelijana, osa-aikaisena työntekijänä voisin tehdä... Paskan hailee, teen nuo ja otan loparit. Tulee tukirajat vastaan, ja ihan mielenterveydellisistäkin syista vois pieni breikki töistä tehdä hyvää... Tajusin tossa jokin aika sitten että olen tehnyt töitä ja käynyt koulussa saman aikaisesti viime elokuusta lähtien. Mulla on vissiin kaks viikon lomaa ollut siinä välissä... Nyt kun nuo asumiskustannukset kuitenkin laski aika rajusti, niin tulee toimeen ilman alituista raatamistakin... Ja vois vaikka yrittää ihan tosissaan tuota opiskeluakin... Näyttää nimittäin uhkaavasti siltä että mulla on julkishallinnon perusteiden kurssi menossa uusintaan, ellen mä jollain ihmeen konstilla saa tota toista rästitenttiä läpi... Tiedän, tiedän, lukemallahan sitä, mut milläs luet kun välillä pitäis nukkuakin... Noh, eiköhän tuo tuosta jollain lutviudu...

Nyt menen auttamaan Adaa lipaston siirtämisessä...