Siis voi pyhä Pietari ja muutama muu! Että voi joku asia ihmistä jurppia!

Olen siis mielestäni varsin älyllisesti lahjakas yksilö, en mikään nero, mutta en todellakaan mikään eilisen teeren tyttö. Saiskohan tuo minun toinen esimiehen mahdollisesti taottua kaaliinsa sen, että mulle ei tarvitse kaikkea aivan kädestä pitäen selvittää. Ensinnäkin, osaan edelleenkin lukea, olen osannut kolmivuotiaasta lähtien. Voin aivan hyvin etsiä tiedon itsekin, ja jos minulle tarvitsee näyttää, mistä tieto löytyy, minulle ei tarvitse lukea ääneen, mitä tuossa edessäni ruudulla oikein lukee. Toisekseen, tiedän mikä kirjekuori on, tiedän jopa mistä niitä löytyy ihan omastakin työhuoneesta, minulle ei tarvitse antaa käteen nippua kirjekuoria ja sanoa, että ole hyvä, tässä on kirjekuoria, laita nämä paperit kirjekuoreen ja postita. Älä nyt ihmeessä, vai että vielä postittaakin pitää!

Nuo on kyllä niin toistensa vastakohdat nuo minun esimieheni että oksat pois. Tai siis, sanotaan nyt vaikka että toinen ei osaa antaa selkeitä ohjeita ei sitten niin millään ja puolet ajasta joudun taiteilemaan veitsen terällä kun en tiedä mitä hän oikein haluaa enkä halua kysyä kolmatta kertaa, kun ei se kuitenkaan hyödytä mitään, ja sitten taas toinen selittää kaiken niin maan juurta jaksain että huh huh. Niin tai näin, sen tekee aina väärin päin.. ;) Onneksi nuo ovat molemmat muuten ihan mukavia ja sydämellisiä ihmisiä että kunhan en polta päreitäni noiden liian perusteellisten ohjeiden kanssa ja kunhan vain edelleen jaksan parhaani mukaan tulkata niitä ylimalkaisia ohjeita, niiin eiköhän tämä tästä vielä.

Tänään sain sentään tehdä jotain, ei ollut likikään niin tylsää! Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin... Kerrankin! Nytpä tämä virkaihminen pistää koneen kiinni ja lähtee kotia kohti.