Jeesh... Nyt on pari viikkoa etsiskely tätä uutta rutiinia ja pikku hiljaa se alkaa sieltä jo muotoutuakin. Voisin vaikka ens viikolla jo uskaltautua soittamaan huiluopelle, niin vois taas jatkaa niitäkin tunteja.

Duunissa on kaks tyyppiä saikulla, soittivat mut eilen aamuvuoroon... Oli muuten viimenen ylimääränen vuoro jonka voin tehdä, tän jälkeen joudun sanomaan että sori, no can do. Saattaapi mennä jännittäväks se meno siellä, kun ovat nimiittäin tottuneet siihen että minä kyllä joustan ja tulen töihin. Vaan kun en enään... Sas nähdä miten käy... Noin niinkuin mitenkään omaa  arvoani liioittelematta...

Kävin eilen ostamassa uuden takin. Köyhä opiskelija... Mulla tuntuu olevan semmoinen taito aina löytää ne parhaat trjoukset juuri silloin kun jotain tarvitsen. Yleensäkin shoppaajana mä olen täysin erilainen kun naisihmiset yleensä. Kävelen sisään kauppaan, löydän tarvitsemani, maksan ja se on siinä. Kuten nyt eilenkin. Okei, tulihan siinä vähän palloiltua ympäri Itistä, mut kun samalla etsin veikalle synttärilahjaa, niin se sallittakoon. Joo, niin ympäri Itistä siis palloilin, paria takkia kattelin, mutta ne oli semmoisia vaaleamman sävyisiä ja kokemuksesta tiedän että vaaleat vaatteet ei mun käytössä vaaleina pitkään pysy, ja hintaakin oli jopa alennettuna sen verran että harkinta-asteelle jäi. No, olin sitten jo matkalla takaisin metrolle, kun satuin kävelemään Top-Sportin ohi ja päätinpä vielä siellä käydä, ja hyvä että kävin, koska sieltä löysin sitten tumman ja riittävän halvan takin. Olin varsin iloinen.

Saatiin tiimin kanssa valittua meitin yritysraportin kohde. Oli se varsinaisen väännön takan kyllä... Esiteltiin se sitten torstaina yritystoiminnan tunnilla... Ekoina oltiin ja oli se semmosta säätöä kyllä että oksat pois... Naureskelin siinä että joo, me näytetään tässä mallia noille muille ryhmille, tietävät sitten mitä ei pidä mennä tekemään. Sarjassamme: "Kuinka monta blondia tarvitaan käyttämän dokumenttikameraa?" Vastaus: neljä vähintään.

Jeps... Piti pistää tuo pesukone jylläämään, mutta eihän siitä mitään tullu... Huomenna sitten... Nyt lähden kaupungille, ostamaan veikalle sen lahjan vihdoin ja viimein.