Mä inhoan pommiin nukkumista... Tuskinpa siitä kukaan ihmeemmin nauttii, mutta mä ihan oikeasti vihaan sitä tunnetta joka on sitten koko päivän ajan kun on ensiks nukkunut pommiin.

Niin, nukuinpa siis pommiin tänään. Oli kiva herätä ja tajuta että hei, ulkona on valosaa, miks ulkona on valosaa, ei kasilta pitäis vielä olla valosaa, voi prkl kello on puol kymmenen ja mun pitää olla kybältä töissä... Ihan ensimmäiseks luuri kouraan ja soitto duuniin että anteeks nyt kovasti, I'm on my way... Istuin metrossa puoliks nukuksissa ja duunissa kiskoin kolme ja puol kupillista meidän ihan hiivatin pahaa kahvia, kun en kotona ehtiny. Sen toisen kupillisen jälkeen alko sitten jo heräilemään kunnolla.

Kävin eilen viemässä virallisen opiskelupaikan hyväksymisilmoituksen koululle. Jonkun muun mielestä saattoi mennä tiukoille, kun jäljellä olevan ajan takarajaan saattoi laskea tunneissa, mun mielestä mulla oli vielä ihan hyvää aikaa. Sain sen työtodistuksen sen verran myöhässä että oisin saanut sen nivaskan postiin vasta perjantaina, jolloin mä olisin maanantaina ollut hieman henki kurkussa sen ehtimisen suhteen. Serkku on ollut postissa töissä, kertoi kokemuksiaan siitä miten niitä kirjeitä saattaa kuitenkin aina livahtaa johonkin rakoseen piiloon...

Jep jep. Näin tänään.