No, kirjoittelenpa jälleen, vaikka eipä mulla mitään sen erikoisempaa kirjoitettavaa olekaan. Samaa vanhaa, samaa vanhaa viikosta toiseen...

Ensimmäinen koekausi päällä... Tiistaina luvassa äidinkielen koe ja ATK-koe, torstaina markkinoinnin tentti. Tuo markkinoinnin tenttikirja tossa kutsuis mun nimeäni ("lue minut, lue minut!"), mut kun ois niin paljon muutakin tekemistä... Tai siis oikeestaan mulla ei ole yhtään mitään muuta järjellistä tekemistä, kunhan nyt vain uskottelen itselleni näin, ettei tuo oma laiskuus alkais pänniä liikaa.

No, olinpahan sitten tänään töissä, ja sain mä tossa jopa tiskattuakin... Huomenna aattelin pestä pyykkiä. Hohhoijjaa että onj tylsiä nämä mun jutut... Jospa nyt vain säästäisin ihan omaakin aikaani ja vaivaani ja lopettaisin tähän, turha näistä on kirjoitella. Palailen asiaan sitten kun on jotain kirjoitettavaa.

Juu. Näin tänään.