Pitäis sitten kai ruveta harjottelemaan tota ihan oikeeta opiskelijaelämää varten ja ruveta karsimaan noita menoja. Ei sinänsä, en mä nyt muuten mitekään hirveesti tuhlaa, mutta kirjojen suurkuluttajana voisin ehkä mahdollisesti taas siirtyä käyttämään "maan mainion" kirjastomme kokoelmia. Rikhardinkadun kirjaston ylimmällä parvella on Helsingin paras englanninkielisten kirjojen kokoelma, se on jo moneen kertaan todettu, pitäis kai taas ruveta sen hyödyntäjäksi. Kirjastot kun ei vaan oikeen tunnu tykkävän noista marginaalimerkinnöistä... Pyrinpä siis hillitsemään itseni.

Niin, siis turhista menoista oli kyse... Ostoslistan tulen tästä lähtien kirjoittamaan, ja siitä ei sitten lipsuta. Ei voi ymmärtää, miksi mä siitäkin tavasta alun perin luovuin, mutta siihen palaan. Vaatteita mä nyt en muutenkaan niin hirveesti ostele, kirjat ne on ainoo suurin menoerä. Pitää ruveta koluamaan Stadin divareita useammin.

Ostin muuten Salman Rushdien Furyn Akateemisesta kuudella eurolla. Katsoin tehneeni ihan hyvän ostoksen. Se nyt ei paljon helpottanut, kun samalla kertaa mukaan tarttu Hemingwayn To Have and Have Not. *huokaus* Voi näitä kirja-addiktin huolia...

Niin, mun piti kovasti yrittää tänään saada luettua tota Åbergin kirjaa joka niin kovasti syyttävän näköisenä nököttää tossa pöydän kulmalla... Ja mitä tein? Sainpahan ainaki imuroitua! Ja äiti toi mulle pussillisen omenoita ja pullollisen omena-puolukka mehua. Nam.

Tuli muuten äsken just Desperate Housewivesin mainos... Ajattelin katsoa. Nyt kun vaan sais vielä ton Subbarinkin jotenki (niin, Suomesta löytyy vielä näitäkin kotitalouksia... Mulla näkyy tosin kaks kanavaa Eestin TV:tä...), niin vois kattoa Veronica Marsiakin.

Jees, taidanpa mennä lukemaan.